Особливості
емоційно-особистісного розвитку дітей з церебральними паралічами
Для дітей з церебральним паралічем характерні
різноманітні емоційні та мовні розлади. Емоційні розлади проявляються у вигляді
підвищеної емоційної збудливості, підвищеній чутливості до звичайних
подразників навколишнього середовища, схильності до коливань настрою. Підвищена
емоційна лабільність поєднується з інертністю емоційних реакцій.
Підвищена емоційна збудливість може поєднуватися з
радісним, піднесеним, благодушним настроєм (ейфорія), зі зниженням критики.
Нерідко ця збудливість супроводжується страхами, особливо характерний страх
висоти.
Специфічні порушення діяльності та спілкування при
дитячому церебральному паралічі можуть сприяти своєрідному формування
особистості.
При вихованні дитини з церебральним паралічем важливе
значення має розвиток його емоційно-вольової сфери, попередження невротичних та
неврозоподібних розладів, особливо страхів, підвищеної збудливості в поєднанні
з невпевненістю у своїх силах.
У дитини з церебральним паралічем часто відзначається
своєрідний розвиток за типом психічного інфантилізму. Для попередження
психічного інфантилізму важливо розвивати у дитини волю і впевненість у своїх
силах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий